Wypracowanie po niemiecku o wakacjach

najlepiej na mniej więcej stronę A5.z góry dzięki!czy ktoś mógł by mi poprawić wypracowanie o wakacjach jest przetłumaczona w translate ale czeba to troszkę poprawić i upiększyć a sam sobie rady nie daje za pomoc z góry dziękuje oto moja wersja po polsku i po angielsku ''Wakacje W tym roku spędziłem miło i wesoło, pierwsze dwaOgłoszenia o tematyce: wypracowanie po niemiecku o wakacjach na Sprzedajemy.pl - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.. Tym razem blogerzy językowo-kulturowi wybrali temat pasujący do poru roku, czyli do wakacji letnich.Gdzie można pojechać w czasie urlopu lub wakacji ?Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Opis wakacji po angielsku - wzór z tłumaczeniem i przydatne zwroty.. Wyjazd trwał 20 dni, na miejsce dojechaliśmy samochodem przejeżdżając przez takie kraje jak: Niemcy, Austrię, Słowenię.Mam nadzieję, że zmotywuje to Wasze szare komórki do myślenia w tym jakże leniwym okresie.. Podobne wypracowania.. - wypracowania szkolne - zadania domowe - teksty ogólne - korespondencja prywatna/firmowa - strony www Jeżeli zlecenie dotyczy przetłumaczenia 1-2 stron A4 to gwarantuje wykonanie ..

Oprócz: Listy po niemiecku o wakacjach.

W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.. Nawet nie tylko pomyśleć .Opowiadanie o wakacjach - opis wakacji; Opowiadanie o wakacjach - opis wakacji.. The problems started at the.Jak wiadomo, wakacje są dla odpoczynku.. "wakacje" po niemiecku — Słownik polsko-niemiecki | zobacz "wakacje" po polsku — Słownik niemiecko-polski.. rzeczownik.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Jednak chciałabym spędzić moje wakacje aktywnie.. wakacje.. Chodziliśmy po mieście.. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Zwiedzaliśmy muzea, skanseny, zamki albo kościółki.Słownictwo wakacyjne po niemiecku to wpis w ramach akcji „W 80 blogów dookoła świata".. Przykład opisu wakacji po angielsku z tłumaczeniem na język polski.. Miasto: warszawa ID ogłoszenia.. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Nieruchomości, Motoryzacja, Komputery, Meble, Antyki, Telefony, Sprzęt sportowy i inneZadanie: napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje w czasie Rozwiązanie: moze byc w takim stylu 1 co dziennie chodziłem po molo 2 co jakiś czas z Zamknij W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.Opowiadanie z dygresją..

Maria Kuncewiczowa .Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku.

Zapraszamy do naszych zbiorów zgromadzonych w działach: Ściągi gotowce wydrukowane, czy też Ebuda-cd - ściągi na płycie.. W końcu jutro zaczynają się wakacje i raczej tylko garstka osób będzie myślała o nauce.. Większość ludzi wyjeżdża w wakacje do krajów egzotycznych, albo w najbardziej popularne miejsca.Wieczory spędzałem z kumplami.. Zaraz po zakończeniu roku szkolnego, w nagrodę za dobre stopnie i wzorową frekwencję w szkole, wyjechałam na obóz językowy, który odbywał się w Krakowie.. Użytkownicy szukali również w naszych zbiorach:A story about holidays I go on holiday once a year.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. (W wakacje jedziemy do Hiszpanii.). Jest moją pasją i miłością, która .Przykłady użycia - "wypracowanie" po niemiecku.. Pogoda często była deszczowa, więc mama , chcąc nam urozmaicić czas zabierała nas na wycieczki po okolicznych miasteczkach.. Więcej informacji tutaj.Mam nadzieję, że zmotywuje to Wasze szare komórki do myślenia w tym jakże leniwym okresie.. moje wakacje był bardzo fajne.. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki.. Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy.. A tu proszę, Tyczkowski wyskoczył i jeżeli chcecie coś wygrać, to będziecie musieli pomyśleć.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.Więcej informacji tutaj.Aby znaleźć interesują Cię ściągę, prace czy też wypracowanie na temat: Listy po niemiecku o wakacjach..

byłabym wdzięczna za wypracowanie o wakacjach po niemiecku na poziomie 2 gimnazjum.

Przede wszystkim mogłem uczestniczyć w podróży balonem.. Czasem szedłem z nimi na dyskotekę albo do salonu gier.. Wzbiliśmy się w powietrze i .Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.opowiadanie z niemieckiego o wakacjach - krótkie.. .Wymarzone wakacje.. A tu proszę, Tyczkowski wyskoczył i jeżeli chcecie coś wygrać, to będziecie musieli pomyśleć.Po niemiecku natürlich.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. W końcu jutro zaczynają się wakacje i raczej tylko garstka osób będzie myślała o nauce.. Od niepamiętnych czasów chciałabym w wakacje przeżyć coś szczególnego.. jak w pytaniu w tłumaczeniu polskim dam najlepsza odpowiedz To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodaćLieber Marek, Danke schon fur deinen Brie.. Im Juli bin ich an die Ostsee mit meinen Eltern gefahren.Napisz 10 zdań o swoich wakacjach w czasie przeszłym.. Pojechałam do niemiec piły i katowic.W Niemczech często chodziłam na basen i jezdziłam rowerem.A w katowicach i pile zwiedzałam rózne miejsca.Pod koniec wakacji .. Nawet nie tylko pomyśleć .Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego..